Max Pas

Max Pas Organisatie Advies & Customer Journey Mgt.

Deel deze pagina

Ga terug naar de deelnemers pagina
profielfoto

Omschrijving



Wat is een excellente organisatie? In de visie van Max Klantfocus is dat een organisatie die gelooft in de combinatie van talenten en specialismen. Een organisatie met een duidelijk mission statement en dienend leiderschap. Waar het overtreffen van klantverwachting één van de doelen is, maar niet voordat de organisatie zelf maximaal op orde is net zoals een werkomgeving waarbinnen zingeving en samenwerking een belangrijke rol spelen.

Focus op klantbeleving

Het speerpunt van Max Klantfocus ligt bij – de naam zegt het al – klantbeleving. Klanten, of zo u wilt cliënten, gasten of opdrachtgevers, vormen ten slotte het bestaansrecht voor elke organisatie. Door daar de focus te leggen, ontstaat er een positieve kettingreactie die alle facetten van de bedrijfsvoering beïnvloedt.

Max Klantfocus ontwikkelde een methode die op een heldere en pragmatische manier blootlegt waar de knelpunten liggen. Op basis daarvan gaat u samen op een positieve, constructieve manier aan de slag het bedrijf verder te ontwikkelen naar een excellente organisatie.

  • Customer Experience Scan
  • Net Promotor Scores
  • Expectations Management
  • Spreker / workshopleider



Ga terug naar de deelnemers pagina

Max Pas Organisatie Advies & Customer Journey Mgt.

Provincie: Overijssel

Enschede

Socials

Bekijk mijn kanalen! Geef een like, tweet of start met mij te volgen.

Ga terug naar de deelnemers pagina